Nordic Guarantee følger nøye med på utviklingen av Coronavirus Covid-19. Vår hovedprioritet er å beskytte våre kunder og våre ansatte samt å opptre så ansvarlig som mulig i denne vanskelige tiden. Dette betyr at deler av personalet jobber hjemmefra for å redusere spredningen av smitte. Hjemmekontoret minimere også risikoen for intern spredning av viruset.

Vår kundeservice påvirkes foreløpig ikke av Covid-19, og vårt mål er å yte best mulig service til alle våre kunder og samarbeidspartnere. Portalen for bestilling av garantier-FastTrack er i drift som vanlig, og teamet vårt står klare til å hjelpe til med garantier og andre forespørsler.Vi ønsker å begrense fysiske møter, men er tilgjengelig på telefon eller videokonferanse ved behov.Vi har løsninger på plass for å holde videokonferanser på kort varsel.

I tilfelle du nylig har møtt en av våre ansatte og senere fått bekreftet at du har Covid-19, er det fint om du komtakter oss øyeblikkelig! Vi ser frem til å høre fra deg, og vi vil gjøre vårt ytterste for å opprettholde våre tjenester i tiden fremover!

Vil du vite mer om garantiene våre?